Käytännön valmennus puhelintyöskentelyyn eturivin joukoille
Flowcoaching
Miten valmennus puhelintyöskentelyyn toimii?
Uusasiakashankinnassa usein myyjän isoin haaste on ottaa riittävä määrä uusia kontakteja.
Nopea tapa saada kalenteri täyteen on soittaa oikealle päättäjälle ja sopia tapaaminen. Yksinkertainen asia, mutta myös yksinkertaista jättää tekemättä.
Torjutuksi tulemisen pelko estää ottamasta puhelimitse yhteyttä, mikä on varmempi tapa saada tapaaminen sovittua kuin lähettää viestiä. Oma myynti on happi, joka pitää organisaation myynnin tasaisena.
Referenssit
"Flowsalesilta Henri auttoi Humandigiä kirkastamaan uusasiakasmyynnin sanoman ja kääntämään asenteen siten, että myös tällainen luuriin tarttumista kammoava ja mieluummin asiantuntijaroolissa viihtyvä yksilö pystyy nykyisin nauttimaan niistä ensimmäisistäkin puhelinkeskusteluista mahdollisten uusien asiakkaiden kanssa. Erityisesti vaikutuksen tekivät työpajojen konkreettinen lähestymistapa ja tekemisen kautta tapahtuva oppiminen. Uskallankin erittäin lämpimästi suositella heidän palveluitaan kenelle tahansa, joka kaipaa uutta näkökulmaa myyntinsä avuksi ja konkreettisia tuloksia heti alusta asti."
Prosessi
Kyselyn tarkoitus on selvittää lähtötaso.
Joskus taustalla on väärin käsityksiä puhelintyöskentelystä ja jopa pelkoa soittamista kohtaan.
- Mitä on laadukas puhelintyöskentely
- Oikean päättäjän valinta ja miten se löydetään
- Puhelun rakenne
- Mikä on paras ajankohta soittaa päättäjille
Otamme myös itse puhelimen kouraan ja näytämme esimerkkiä miten tapaamisia sovitaan tehokkaasti
Käydään opitut asiat kertauksena läpi ja jaetaan kokemukset puheluista.
Sovitaan kalenteriin kaksi 15 min puhelua ja varmistetaan, että opitut asiat ovat jalkautuneet käytäntöön ja saat valmennuksen hyödyn täysi määräisesti käyttöösi.
Myyntivalmennuksen hinta
Valmennuksen hinta katsotaan asiakkaan kanssa aina tarpeen mukaan.